Kategorie

BforB mě nabíjí pozitivní energií

Nespokojenost s přístupem finančních institucí ke klientům přivedla Daniela Mozgu v roce 2008 k podnikání. V klubech BforB hledá kvalitní obchodní partnerské vztahy. A nejen to, sám se podílí jako manažer na chodu jednoho z ostravských klubů.

DanielMozgaPrávě díky špatné zkušenosti se před 10 lety rozhodl, že svou energii bude jako finanční poradce věnovat péči o finance a kapitál svých klientů. „Několikrát jsem narazil na to, že veškeré instituce hřeší na neznalost klientů, kteří mnohdy neví, na co mají nárok,“ prozrazuje Daniel Mozga důvod, proč se rozhodl do světa financí hlouběji proniknout a obklopit se takovými lidmi, aby mohl svým klientům zařídit a přinést to, na co mají nárok. Výsledkem je jeho působení pod hlavičkou společnosti Freedom Financial Services.

V podnikání zastává Daniel Mozga názor, že na odbornou práci je potřeba mít odborníka. I proto se před dvěma a půl lety rozhodl stát se členem podnikatelského klubu Business for Breakfast v Ostravě. Právě tam se to odborníky v různých oblastech jen hemží. Jak ale sám přiznává, prosadit se v jakékoli branži je v dnešní době složité. A právě proto je třeba budovat dlouhodobé vztahy, získávat doporučení a díky nim i nové zakázky.

„Podnikatelské kluby BforB pro mě představují možnost učit se od ostatních a zároveň druhým předávat nabyté zkušenosti, možnost propojovat lidi, doporučovat již ověřené členy a vytvářet tak prostor pro další zakázky,“ říká Daniel Mozga s tím, že v rámci BforB funguje celá řada klubů, ve kterých je spousta úspěšných, chytrých, inovativních a cílevědomých lidí. A právě v takovém prostředí je potřeba se pohybovat.

Podle Daniela je pro úspěšné působení v klubu BforB nutné zaujmout takový postoj, že nejprve je potřeba chtít dávat a až pak brát. „Důležité je nebýt v klubu jen pasivním členem, ale chtít se angažovat ve výkonném týmu, neboť člen poté získá větší rozhled, co vlastně BforB je. Může tak více udělat pro ostatní a také je mnohem více v klubu vidět, o což nám jde,“ radí Daniel Mozga, který je nejen členem ostravského BforB klubu Bernie´s Restaurant, ale také manažer klubu Akord.

Využijte svých zkušeností i kontaktů a postavte se do čela podnikatelského klubu Business for Breakfast.

Využijte svých zkušeností i kontaktů a postavte se do čela podnikatelského klubu Business for Breakfast. Díky BforB získáte mnoho dalších cenných obchodních vztahů a váš klub i současné podnikání bude vzkvétat.

 

Pokud se zatím na franchisu necítíte, ale víte, že změna je ve vašem životě nutná, nechejte se inspirovat paní Veronikou Honsovou, která si svůj tzv. vlastní klub založila teprve před 7 měsíci, ale již  jej slibně rozvíjí pro svůj okruh kontaktů a své podnikání.

 

Hlavní činností paní Honsové je práce Account Managera v reklamní agentuře La Taupe, kterou dělá už 4. rokem. Pracuje jako OSVČ a v letošním roce se stala spolumajitelkou firmy. Jak sama říká: “Role manažerky BforB je pro mě vedlejší činnost a mohu ji krásně skloubit s mou profesí.“

 

Business for Breakfast tvoří fantastický tým lidí, kteří mají společně jeden velký cíl

Podnikatelská komunita Business for Breakfast by se chtěla rozvinout na 1000 členů, čímž by franchisová síť mohla zásadně přispět ke zdravějšímu podnikatelskému prostředí u nás.

 „Čím víc lidí bude podnikat na hodnotách jako je důvěra, spolehlivost, spolupráce, úcta a doporučení, tím lepší podnikatelské prostředí v České republice vytvoříme a tím lépe se nám bude podnikat.“ upřesňuje cíle společnosti její zakladatelka v České republice, Kamila Zárychtová.

Celý rozhovor s Veronikou Honsovou a další zajímavosti naleznete ZDE 

Zdroj článku: www.topfranchising.cz

„Náš franšízant musí milovat lidi“

„Náš franšízant musí milovat lidi“

„Přinesla jsem koncept BforB do České republiky, protože jsem chtěla být součástí přátelské podnikatelské komunity, kde si lidé navzájem pomáhají, a vycházejí si vstříc. Tam konkurence vůbec nepatří, říká Kamila Zárychtová.“

Zdroj článku: www.franchising.cz

Jak se značce Business for Breakfast dařilo v prvním čtvrtletí letošního roku?
Výborně. Máme teď opravdu dobrý tým, velké téma loňského roku pro nás znamenalo přeprodání jedné z našich největších franšíz v Praze, což se nám úspěšně podařilo.

Našli jste toho správného člověka?
Rozhodně ano. Pomohla nám taková jednoduchá věc, že jsme začali o výměně v čele franšízy mluvit. Díky tomu vše proběhlo hladce, jak se říká raz dva. S původním franšízantem jsme se na odchodu domluvili navzájem. Ten člověk vedl několik let naší vůbec první českou franšízu, a během své práce sám sebe našel v inovátorství. Zjistil, že ho nejvíce ze všeho baví zakládat a tvořit nové projekty. Jeho franšíza potřebovala ve své fázi spíše stabilizaci a následný rozvoj a tak byl pro něj čas ji předat někomu novému, kdo by se v této fázi realizoval více než on.

Celý článek si můžete přečíst zde: 

 

V Olomouci firmy spolupracují díky BforB ještě lépe, i když se již předtím znaly

Společnost Koutný spol. s.r.o. jako člen klubu BforB Clarion Congress hotel Olomouc přizvala v roce 2014 na svůj klub také svého dodavatele, společnost IF System Helios, s.r.o. Komplexnost a efektivita spolupráce těchto firem je pro ně natolik důležitá, že se oba jednatelé rozhodli spolu pravidelně, každých 14 dní takto setkávat a komunikovat v případě nejasností přímo mezi sebou. Díky tomuto je spolupráce stále více otevřenější a přináší mnoho nových zkušeností pro obě firmy.

Společnost Koutný spol. s r.o. je jedna z aktuálně nejúspěšnějších rodinných firem v Olomouckém kraji, kdy na trhu působí již od roku 1995. Firma se specializuje na klasické pánské obleky a kompletní sortiment pánské módy, zaměřuje se na kvalitní výrobky pro náročné zákazníky, kteří preferují jakostní materiály, rychlost a individuální přístup. Pro udržení náročné klientely soustavně rozvíjí také svou schopnost zajišťovat a rychle reagovat na individuální požadavky a očekávání klientů, jak v oblasti pánské konfekce, tak u profesního oblečení.

Za výše uvedeným cílem proto společnost Koutný zavedla v roce 2010 nový informační systém Helios Orange, zajišťující lepší řízení a plánování firemních procesů a evidenci veškerých činností. K tomuto si vybrali společnost IF System Helios, s.r.o., poskytující dlouhodobě konzultační a poradenské služby na poli informačních systémů. Tato společnost i následná úzká spolupráce mezi jednateli na klubu BforB dokázala vytvořit komunikační most mezi provozem a bohatými zkušenostmi i odbornými znalostmi specialistů na Helios Orange, což významně pomáhá k harmonizaci procesů a postupů ve firmě, neboť systém Helios Orange je nastaven pro řízení procesů potřebných v oboru oděvnictví. Díky dlouhodobé spolupráci a otevřené komunikaci se společností Koutný, dokáže tak společnost IF System Helios, s.r.o. poskytnout odborné služby s výjimečnými zkušenostmi právě v oděvním průmyslu.

V současné době je ve společnosti Koutný spol. s.r.o. Helios Orange již prověřeným pomocníkem managementu i pracovníků. Systém zde využívá téměř 35 uživatelů v oblastech Ekonomika, Sklady, Výroba, Obchod, Zakázky, CRM, Mzdy a Manažerské vyhodnocování. Přínosem komplexního informačního systému je provázanost a funkcionalita všech modulů, efektivní řízení firemních procesů ve výrobě, skladu a ekonomice. Dále výstupy ze systému v reálném čase a jejich vyhodnocení za pomoci manažerského rozhraní vedoucí k vyšší kontrole a sofistikovanosti pro management. V současné době usiluje společnost Koutný zejména o to, abych díky systému mohli lépe vyhodnocovat jednotlivé zakázky či typy zakázek, a tím mít kvalitnější podklad pro strategická rozhodování. I toto mohou jednatelé mezi sebou řešit při setkání u snídaně, nebo po ní.

To vše jsou pro obě firmy velmi důležité benefity, které využívání systému Helios Orange přináší.

Rozmanité činnosti ve společnosti Koutný spol. s.r.o. tak probíhají za podpory komplexního systému, včetně několika specifických řešení, vyplývající z individuálních potřeb společnosti, výrazně jednodušeji, než pokud by se spolehli na vlastní síly typu papír, tužka, kalkulačka aj.

Setkávání s inspirativními lidmi, rozvoj businessu i osobní růst, to je pro mě BforB

Veronika Honsová ze společnosti La Taupe  s.r.o. se stala manažerkou dvou pražských klubů BforB. Přečtěte si, co pro ni networking a BforB znamená.

 

Zapojit se aktivně do konceptu Business for Breakfast pro mě byla příležitost, která se neodmítá. Stejně nadšená jsem byla z celého konceptu už během mé první klubové snídaně v hotelu Diplomat, po které jsem se hned stala členkou. Abych využila potenciálu klubu naplno, zapojila jsem se do vedení klubu v roli koordinátorky. Nabídka od Romany Křížové, oblastní manažerky BforB pro Prahu 5, 6 a 10, stát se manažerkou jejích klubů, mi však otevřela další nové možnosti.

Každý máme kolem sebe cca 250 kontaktů

V čem je vlastně BforB tak zajímavé? Proč jsem se stala členkou? Do klubů chodí řada zajímavých osobností, které chtějí aktivně pracovat na rozvoji své firmy i na sobě samých a jsou pro ostatní velkou inspirací. Každý má kolem sebe spoustu lidí – klienty, dodavatele, spolužáky, bývalé kolegy, kamarády, známé, příbuzné… a propojují je s ostatními členy klubu. Vzájemná důvěra, která díky pravidelným snídaním v klubu mezi členy vzniká, pomáhá jednotlivým členům k novým obchodním příležitostem a zajímavým zakázkám.

Snídaně jsou strukturované a mají jasný cíl – předat si reference a doporučení a domluvit si mezi sebou schůzky, abychom se lépe poznali a zjistili, jak si můžeme vzájemně pomoci. Čas strávený na BforB je tak maximálně efektivní a skvěle nastartujte nový pracovní den.

S BforB k novým zakázkám

V BforB zastupuji reklamní agenturu La Taupe (www.lataupe.cz), ve které pracuji jako Account Manager. Mám možnost představit mezi aktivními lidmi, kteří chtějí svůj business někam posouvat, co přesně děláme, jaké klienty hledáme a dokázat jim, že jsme na daný obor skuteční profesionálové. V klubu je velmi přátelská atmosféra a ve stejném duchu se nesou také meetingy, které si na snídaních domluvíme. Zhruba z poloviny schůzek odcházím s konkrétní poptávkou po našich službách, od předložené nabídky pak zbývá jen malý krůček k uzavření nové zakázky…

 

Žiju networkingem

Po prvních návštěvách klubu začnete hned přemýšlet, koho pozvete ze svého okruhu známých na snídani jako hosta. Kdo by mohl být zajímavý pro ostatní členy a komu by tento styl získávání kontaktů vyhovoval. Začnete o BforB mluvit kde se dá a najednou zjistíte, že vás networking pohltil. Tedy tak jsem to alespoň měla já. Nedokážu totiž dělat věci jen tak napůl. A toho si všimla Romana Křížová, která diplomatický klub na Praze 6 založila. A tak mi jednoho dne zavolala, abych se stala jeho manažerkou.

 

Vést klub? Tak co takhle rovnou dva?

S Romanou jsme se domluvily, že povedu můj domovský klub v hotelu Diplomat a zároveň i středeční klub na Andělu. A protože jsem nechtěla andělský klub vést bez toho, aniž bych byla jeho součástí a žila jeho životem, stala jsem se zároveň i jeho řádnou členkou.

 Jaké je tedy moje poslání? Udržet progresivní rytmus a přátelskou atmosféru obou klubů, které Romana tak skvěle nastartovala. Pracovat s jednotlivými členy, aby maximálně využili potenciál klubu, a zviditelňovat je na webu a sociálních sítích. Být podporou hostům, kteří se do klubů přijdou podívat a zvažují své členství. Zkrátka převzít vedení klubů a uvolnit Romaně ruce, aby mohla zakládat další kluby a rozšiřovat pražskou komunitu BforB.

 

Chcete se přijít nezávazně podívat?

Napište mi nebo zavolejte a přijďte jako host nasát atmosféru našich klubů. Více informací o konceptu Business for Breakfast najdete na www.bforb.cz.

 

Veronika Honsová

manažerka pražských klubů BforB

veronika.honsova@lataupe.cz

+420 724 356 011

Podnikatelské kluby Business for Breakfast se rozrůstají, obraty stoupají. Jen v jižních Čechách se jich bude otvírat dalších pět!

 

22.srpna 2016: Podnikatelský klub BforB – místo, kde se pravidelně setkávají regionální podnikatelé, sdílí zkušenosti, vzájemně si doporučují zakázky a množí tak své zisky i klientská portfólia…

 

Franchisový koncept Business for Breakfast (BforB) je v České republice největší profesionální organizací, která se specializuje na referenční networking formou podnikatelských klubů.Kluby Business for Breakfast podporují zejména malé a střední podnikatele na lokální úrovni a primárním cílem celého konceptu je vytvořit pro místní podnikatele takové prostředí – podnikatelský klub BforB – v němž jeho členové získají dlouhodobé podnikatelské příležitosti a zhodnotí své podnikání. Na klubových setkáváních členové získávají nové zakázky, inspiraci pro svůj byznys, tipy na podnikatelská zlepšení a také vytvářejí hodnotnou lokální podnikatelskou komunitu, která je vzájemně velmi prospěšná a obohacující.

ceske budejovice

Díky účasti v klubech Business for Breakfast získáte větší ekonomickou stabilitu pro svůj byznys a nenásilně pracujete na jeho dynamice i růstu.

Důkazem toho tvrzení je také fakt, že za první pololetí letošního roku se v podnikatelských klubech Business for Breakfast zaevidovali a zrealizovali zakázky za více než 58 milionů korun. V tomto období si účastníci mezi sebou předali čtyři a půl tisíce doporučení a kontaktů na nové zákazníky a díky klubům BforB tak proběhlo více než 9000 obchodních schůzek.

Celý článek si můžete přečíst ZDE

Výsledky nové pražské franšízy BforB za 7 měsíců existence

1.8.2016:  Jistě jste již zaznamenali, že v Praze v prosinci 2015 vznikla nová franšíza Business for Breakfast. Byla to velká výzva, neboť v Praze již od roku 2009 úspěšně funguje franšíza s 9 kluby. Pojďme se tedy ohlédnout a podívat, jak se naší franšíze, klubům a zejména členům daří.
Za 7 měsíců se podařilo vybudovat 5 klubů ve 2 lokalitách. V klubech je aktuálně 31 členů, kteří si navzájem pomohli k zakázkám za 673 000 Kč.
praha
Vše vznikalo doslova „od nuly“. Pár dní před vánoci založila oblastní ředitelka pro Prahu 5, 6 a 10, Romana Křížová, hned dva kluby najednou v nádherném prostředí andel’s Hotel Prague na Andělu. A vznikly tak první „andělské“ kluby. Myšlenka založit 2 kluby najednou a těsně před vánoci se mohla zdát šílená, ale hned na prvním meetingu jsme již vítali první členku, Zuzanu Jahodovou ze společnosti NN. Do nového roku 2016 jsme tedy vstoupili pravou nohou a úspěch nás provázel a provází i nadále.

Networking přináší výhodu a zakázky

Podnikatelé setkávající v podnikatelských klubech Business for Breakfast zaevidovali a zrealizovali během prvních šesti měsíců zakázky za více než 58 milionů korun.

Jakub 10

PRAHA (14. července 2016) – O tom, že správně realizovaný networking se vyplácí, se mohli během letošního prvního pololetí přesvědčit členové podnikatelských klubů Business for Breakfast. Od ledna do konce června si mezi sebou předali 4457 doporučení a kontaktů na nové zákazníky. „Během letošního roku jsme zatím v našich klubech přivítali 1760 hostů, díky nimž jsme si spolu s našimi členy mohli rozšířit okruh kontaktů,“ říká ředitelka Business for Breakfast Kamila Zárychtová, která koncept networkingových klubů přinesla do Česka z Velké Británie.

Počet obchodních schůzek, které si mezi sebou a svými hosty členové klubů BforB sjednali, převýšil 9000. V jejich rámci Členové BforB díky svému působení v klubech zrealizovali a zaevidovali
zakázky v hodnotě 58 361 459 Kč. „V podnikatelských klubech BforB umíme měřit aktivitu a výsledky každého podnikatele a klubu jako celku. Díky tomu jsme schopní oběma stranám ukázat, jak si mohou být vzájemně přínosné,“ říká Kamila Zárychtová.

Jako franšízový koncept nabízí zájemcům Business for Breakfast možnost získání franšízové licence.  Zájemci mají na výběr ze dvou variant. Mohou si pořídit tzv. mini licenci na provozování tří klubů BforB za 300 tisíc korun, nebo získat licenci standard na vedení pěti klubů za 450 tisíc korun. Franšízant provozující tři kluby může při dodržování všech pravidel očekávat navrácení investice do cca půl roku, provozovatel pěti klubů pak během zhruba 12 měsíců. „Naším cílem je dát šanci dalším podnikatelům podílet se na kultivaci podnikatelského prostředí v České republice prostřednictvím networkingu, což dle našich dlouholetých zkušeností funguje. Rozvíjet podnikání na základě korektních osobních vztahů a doporučení jim přinese nejen zisk, ale také uspokojení, že dělají byznys jinak, lépe,“ vysvětluje Kamila Zárychtová.

Značka BforB však také nabízí všem, co chtějí efektivně pracovat se svými kontakty, možnost spolupráce v podobě vedení vlastního networkingového klubu BforB, a to bez nutnosti pořizovat si franšízovou licenci, vynakládat zbytečně vysoké finanční prostředky na budování zcela nové značky, stačí úspěšně absolvovat základní školení vedení klubu a centrála sítě BforB vám pomůže se zahájením jeho fungování. Díky řízení vlastního podnikatelského klubu můžete jako jeho manažer dosáhnout mnohonásobně vyššího počtu zakázek získaných prostřednictvím doporučení a referencí od vašich již existujících kontaktů. A to „jen“ aplikací systému Business for Breakfast do vaší vlastní sítě kontaktů.

Pro více informací kontaktujte:

Kamila Zárychtová

Ředitelka Business for Breakfast Česká republika

kamila@bforb.cz

+420 608 066 363

Více informací naleznete také na www.bforb.cz

Business for Breakfast

„Měníme atmosféru podnikání v České republice k lepšímu.“

Business for Breakfast je v České republice největší profesionální organizací, která se specializuje na referenční networking. Podporujeme zejména malé a střední podnikatele na lokální úrovni a naším cílem je vytvořit jim takové prostředí, ve kterém získají nové dlouhodobé zdroje pro nové zakázky, inspiraci pro svůj byznys, podporu lokální podnikatelské komunity a díky tomu všemu větší ekonomickou stabilitu.

 

Franšíza je životní styl

Aby se Pavel Mráz dozvěděl o podnikání více, vydal se cestou franšízanta networkingového konceptu Business for Breakfast. Zkušenosti teď využívá pro svůj vlastní podnik.

S konceptem Business for Breakfast se Pavel Mráz seznámil při studiu na vysoké škole, kdy hledal možnost jak oslovit podnikatele pro vlastní výzkum v oblasti podpory zdraví na pracovišti. Sílu této platformy poznal, když ho známý pozval na networkingový večírek do Ostravy. Protože franšíza Business for Breakfast v Olomouci již svého majitele měla, nastoupil na manažerskou pozici v moderní firmě, kde poznal hodnotu vzájemné podpory v rámci systému. Zkušenost ho přivedla na myšlenku, že by sám rád podnikal. Hodně odvahy mu však brala skutečnost, že jeho podnikatelský záměr byl velmi drahý, inovativní a rizikový.

Celý článek můžete přečíst ZDE 

DSC_0396

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Business for Breakfast

Nová spolupráce s BforB – založte si vlastní podnikatelský klub BforB

Šárka Pelikánová si v Českých Budějovicích založila vlastní podnikatelský klub BforB. Jaké to je a co jí to přináší?

Co to ty obchodní snídaně vlastně jsou, jací lidé se tam scházejí a jaká tam panuje atmosféra? Přínášíme vám EXKLUZIVNÍ ZÁBĚRY z podnikatelského klubu BforB v hotelu Budweis a příběh o tom, jak to tam celé vzniklo.