Kategorie

„Náš franšízant musí milovat lidi“

„Náš franšízant musí milovat lidi“

„Přinesla jsem koncept BforB do České republiky, protože jsem chtěla být součástí přátelské podnikatelské komunity, kde si lidé navzájem pomáhají, a vycházejí si vstříc. Tam konkurence vůbec nepatří, říká Kamila Zárychtová.“

Zdroj článku: www.franchising.cz

Jak se značce Business for Breakfast dařilo v prvním čtvrtletí letošního roku?
Výborně. Máme teď opravdu dobrý tým, velké téma loňského roku pro nás znamenalo přeprodání jedné z našich největších franšíz v Praze, což se nám úspěšně podařilo.

Našli jste toho správného člověka?
Rozhodně ano. Pomohla nám taková jednoduchá věc, že jsme začali o výměně v čele franšízy mluvit. Díky tomu vše proběhlo hladce, jak se říká raz dva. S původním franšízantem jsme se na odchodu domluvili navzájem. Ten člověk vedl několik let naší vůbec první českou franšízu, a během své práce sám sebe našel v inovátorství. Zjistil, že ho nejvíce ze všeho baví zakládat a tvořit nové projekty. Jeho franšíza potřebovala ve své fázi spíše stabilizaci a následný rozvoj a tak byl pro něj čas ji předat někomu novému, kdo by se v této fázi realizoval více než on.

Celý článek si můžete přečíst zde: